קטי שטרית: "דאגנו למוסדות המוכש"ר; לצערי, רק את החרדים מותר להפלות"

    אסתי פלד No Comments on קטי שטרית: "דאגנו למוסדות המוכש"ר; לצערי, רק את החרדים מותר להפלות"

    ח"כ קטי שטרית בראיון לקול חי: "אתמול הצלחנו להעביר בוועדת הכספים תקציב של 56 מיליון שקלים למוסדות המוכש"ר, זה ציבור של ילדים שקיבל 30% ממה שמגיע לו במשך שנתיים כי לא ניתן לו"

    ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    17:09
    09.05.24
    מנחם טוקר No Comments on עלו בגורל: מאזיני 'זמן אוויר' שיזכו לטוס לקרעסטיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ קטי שטרית (הליכוד) מתייחסת לרשימת הליכוד בבחירות ואומרת כי הדבר ייקבע באופן מסודר במוסדות המפלגה: "בליכוד יש ועדת חוקה, מוסדות מסודרים, והם יושבים ומחליטים וביום רביעי (מחר) נדע כיצד תיראה הרשימה".

    בראיון לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר נשאלה שטרית, האם הפרישה של סער ואלקין מהווה מכה לליכוד? "על כל אחד שקם ועוזב יש תחושה של מכה בכנף, אבל זו בחירה שלהם ואתה לא יכול להשאיר אף אחד שלא מרגיש שהוא תורם או גורם משפיע".

    זה לא אומר שמשהו לא טוב בליכוד?

    שטרית: "אני חושבת שאתה טועה מפני שאם זה היה כך היית רואה נהירה עצומה ממקום א' למקום ב', וזה לא קרה מפני שמי שעזב, עזב מסיבות אישיות, לא אידיאולוגיות. אחד כי לא קיבל תפקיד והשני כי התפקיד לא היה מפסיק נוח לו".

    "זה שעוטפים את זה בזה שהליכוד השתנה ושהממשלה פגעה בציבור אלו שטויות. עובדה שאין נהירה החוצה", הוסיפה שטרית.

    שטרית הביאה דוגמא לעשייה הציבורית שאפשר לעשות גם בתור חבר כנסת פשוט, לדבריה: "רק אתמול הצלחנו להעביר בוועדת הכספים תקציב של 56 מיליון שקלים למוסדות המוכר שאינו רשמי (מוכש"ר), זה ציבור של ילדים שקיבל 30% ממה שמגיע לו במשך שנתיים כי לא ניתן לו. זה מאבק שאני ניהלתי אותו אפילו שאני לא מגיעה ממפלגה חרדית. כשהייתי מורה במשך שנים ראיתי שיש אפליה לרעה".

    עוד הוסיפה שטרית בנושא: "אם זה היה במקומות אחרים, לא חרדיים, הייתה קמה זעקה – אבל כשזה חרדים מותר להפלות. אנחנו קמנו ואמרנו 'דבר כזה לא יהיה".



    0 תגובות